Despre Noi
Călătorii despre noi
|
01 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
26 Oct 2025 Călător -
|
Am facut rezervare online cu bilet achitat de la Adjud, pentru ora 15:45, la 15:20 am ajuns in statie. La 16:20 am sunat si mi s-a transmis ca autocarul a trecut mult mai devreme. Am facut plangere in acest sens, sper sa fie sancționată firma de transport. |
|
|
20 Oct 2025 Călător -
|
Se circula bine, dar de data asta am fost cam inghesuiti... |
|
|
16 Oct 2025 Călător -
|
Șofer care asculta pe 'colega' te zăpăcește cu amestecatura de radio, pb personale și 'drumuri bune'. |
|
|
14 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
04 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
01 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
28 Sep 2025 Călător -
|
Foarte curat și confortabil. |
|
|
02 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
02 Aug 2025 Călător -
|
Șoferul foarte nesimțit!I-am arătat biletul pe telefon întrebându-l dacă acesta este microbuzul și parcă era deranjat ca l-am întrebat așa reacție a avut ca a început să țipe! |
|
|
01 Aug 2025 Călător -
|
|
|
|
28 Jul 2025 Călător -
|
|
|
|
27 Jul 2025 Călător -
|
Microbuzul din data de 27.07.2025 cu plecare din Piatra Neamt ora 14- trebuia sa ajunga in Bucuresti la ora 20- a ajuns cu 1 ora 20 intarziere. Au fost momente cand microbuzul a mers cu 30-40 la ora din cauza unor defectiuni la cutia de viteze. Se stiadespre aceasta defectiune si totusi s-a luat decizia de a efectua calatoria in conditii de nesiguranta, stress pentru calatori, si nici macar nu s-a oferit un “beneficiu” calatorilor pentru disconfortul creat. (Inapoierea unei sume de bani/ voucher cadoul la urmatoarea cursa). Nu este prima data cand apelez la serviciile acestei companii de transport, atat pentru calatorie cat si pentru pachete trimise in Bucuresti, insa este pentru prima data cand sunt dezamagita de acest principiu “stiu de defectiune , dar lasa ca merge si asa… punand viata in pericol a calatorilor |
|
|
21 Jul 2025 Călător -
|
|
|
|
19 Jul 2025 Călător -
|
|
|
|
13 Jul 2025 Călător -
|
|
|
|
06 Jul 2025 Călător -
|
|
|
|
03 Jul 2025 Călător -
|
Călătoria în sine a fost ok. Păcat che mi-am luat on-line bilet până la Rădăuți iar când am ajuns în autogară,am fost anunțată că autobuzul merge doar până la Suceava. Eu am plătit biletul până la Rădăuți. Diferența am perduto. Nu mi se pare corect să plătesc un serviciu care e facut pe trei sferturi... pe site nu se spunea nimic... |
|
|
03 Jul 2025 Călător -
|
Va mulțumesc! |
|
|
09 Jun 2025 Călător -
|
Am cumpărat un bilet online,cursa s-a anulat iar eu nu am știut nimic...când m-am prezentat în locația stabilită mi s-a zis că autobuzul nu vine...banii nu mi-au fost înapoiați! |
|
|
02 Jun 2025 Călător -
|
Buna ziua. S-a anulat cursa de retur din 05.06.2025, am platit si returul, cum obtin banii inapoi? |
|
|
30 May 2025 Călător -
|
|
|
|
25 May 2025 Călător -
|
|
|
|
22 May 2025 Călător -
|
|
|
|
12 May 2025 Călător -
|
|


